modellblogg

Woman magazine

Kategori: Modellandet

Sitter på Kastrup och väntar. Hittade några av bilderna vi plåtade i Tunisien för spanska Woman magazine!

Strömsholm

Kategori: Hästar

Nu har vi haft ytterliga två väldigt roliga och intressanta dagar på Strömsholm! Igår hade vi bland annat löshoppning. Och där är så fint! Speciellt när alla träd är vita, solen lyser och med alla hagar och hästar överallt :)
Nu sitter jag på tåget och är hemma om ca 6 timmar... Då blir det bara att packa om och göra mig klar för att åka till London i morgon. Där blir det jobb blandat med plugg av hästens fodersmältning... Hehe

Sofis mode

Kategori: Modellandet

Idag kom mamma hem med Sofis mode som kom ut idag. Det jag plåtade i Stockholm för ett tag sen. Försökte skanna in bilderna med det blev inte så bra...
Resten av den här veckan ska jag försöka hinna ta det lite lugnt, packa upp, packa om, träffa mina vänner och även rida. För på måndag morgon åker jag upp till Strömholm och stannar där till tisdag. Sen på onsdag flyger jag tillbaks till London...
Här är en bild från min instagram så länge.

En dag kvar

Kategori: Modellandet

En dags jobb kvar. Sen åker jag hem. Ska bli skönt att få några dagar hemma och få ta det lugnt och sova i mina nya säng som kommit! Har varit iväg en hel del senaste tiden och på måndag åker jag upp till Strömsholm för andra träffen i kursen!
Nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp i morgon bitti...
Hittade en bild på Asos instagram...

Market

Kategori: Allmänt

Jag är som sagt i London just nu. När jag skulle gå ut en sväng möttes jag av en marknad längs hela Brick lane och fullt med folk överallt. Perfekt eftersom jag inte hade något för mig idag!
Jag har jobbat i torsdags och fredags och ska även jobba i morgon och på tisdag innan jag förmodligen åker hem på onsdag!

film

Kategori: Allmänt

Här kommer en liten film som jag har gjort. Varför jag lägger upp den vet jag inte riktigt. Men någonting ska man ju ha att göra. Befinner mig i London och har lite halvtråkigt just nu. Jag har i princip tagit alla klipp jag har på datorn och lagt ihop dem så att de passar någorlunda eller väldigt bra in med musiken. Allt ifrån Hasslöv till Sydafrika och hästar till jobb...

Långa dagar...

Jag åkte upp till Stockholm i söndags men det känns som att jag har varit här så mycket längre.
Först på kvällen följde jag med min bror och hans vänner på en trevlig söndagsmiddag. Tidigt på måndagen tog jag tåg, tåg och buss för att komma ut till Strömsholm. Vi hade lite introduktion och även två lektioner. Sen sov vi där på ett vandrarhem och idag fick vi en guidning runt hela anläggningen som för övrigt är fantastiskt fin! Vi fick se alla stall och ridhus och såklart en massa hästar. Efter det hade vi ännu en lektion innan jag tog mig tillbaka in till Stockholm.
När jag kom fram åkte jag för att gå på en vernissage där min bror och hans klass ställde ut möbler som de designat. Kul!
Nu är jag på Arlanda och ska åka hem för några dagars ledighet :)