modellblogg

Långa dagar...

Kategori: Allmänt

Jag åkte upp till Stockholm i söndags men det känns som att jag har varit här så mycket längre.
Först på kvällen följde jag med min bror och hans vänner på en trevlig söndagsmiddag. Tidigt på måndagen tog jag tåg, tåg och buss för att komma ut till Strömsholm. Vi hade lite introduktion och även två lektioner. Sen sov vi där på ett vandrarhem och idag fick vi en guidning runt hela anläggningen som för övrigt är fantastiskt fin! Vi fick se alla stall och ridhus och såklart en massa hästar. Efter det hade vi ännu en lektion innan jag tog mig tillbaka in till Stockholm.
När jag kom fram åkte jag för att gå på en vernissage där min bror och hans klass ställde ut möbler som de designat. Kul!
Nu är jag på Arlanda och ska åka hem för några dagars ledighet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: