modellblogg

Idag blev jag hästägare!

Kategori: Hästar

Ja. det är nog faktiskt sant. Jag har inte riktigt förstått det än. Men klockan tio i förmiddags kom hon. Stella. Jag har köpt min första häst, äntligen! Vilket är väldigt roligt och spännande men också väldigt nervöst och lite småläskigt. Var i stallet mellan 9.30-18 idag och hade väldigt svårt att gå därifrån. Hade gärna haft en övervakningskamera så jag kunde hålla koll på henne hemmifrån haha... Jag får ta lite "mammaledigt" från jobb ett litet tag så att jag kommer in i det hela och får lite koll på allt. Sedan kommer jag försöka hitta några medryttare som kan hjälpa mig när jag är iväg och jobbar. 
Nu är jag trött och ska snart försöka sova så att jag orkar ta mig upp tidigt i morgon för att åka till stallet och min(!) häst :)
 
Min fina Stella...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: