modellblogg

Stella

Kategori: Hästar

Igår fyllde Stella 8 år! Min fina. Jag börjar nog komma in lite i det här med att vara hästägare nu. Fast varje gång någon kallar henne för "din häst" så känns det fortfarande väldigt konstigt.. Vi har haft några hoppträningar och ja, vi har mycket att jobba på. Men förhoppningsvis kan vi vara med på någon pay & jump snart till att börja med. Sen insåg jag att jag nog måste lugna mig lite med det här med shoppning av hästprylar. Det är otroligt mycket som behövs, och sen är det ju väldigt roligt att handla en massa fina saker till pollen...
 
I onsdags var jag iväg på jobb i Helsingfors över dagen. Mamma mockade och pappa borstade faktiskt Stella! Det var ett tidningsjobb som ska komma ut någongång i september. Jag har fortfarande stora läskiga myggbett på benen efter att ha plåtat ute i högt gräs hela dagen och dessutom i ösregn.. Men bilderna blev nog trots allt ganska fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: