modellblogg

KENTAUR

Kategori: Hästar

I onsdags gjorde jag ett lite annorlunda jobb. Det var nämligen ett modejobb för en hästtidning. Det plåtades här i Båstad med mig och min häst :) Det kändes väldigt konstigt att jobba på hemmaplan.. Och att gå runt uppsminkad i vårt stall. Men det var roligt att få jobba med sin häst och med en hästfotograf. Extra roligt att få fina bilder på mig och Stella! Tidningen ska komma ut i September och det kommer även vara en liten intervju med mig.
Både i tisdags och idag har jag haft hoppträning. Det går frammåt! Vi har mycket att träna på och idag insåg jag att jag även måste träna upp min kondition och styrka då jag höll på att dö efter halva passet... haha
 

Kommentarer

  • zelda säger:

    ååh men kul! vilken hästtidning var det? så man har koll på vilken man ska kika efter.

    Svar: Tidningen heter Kentaur!
    Om mig

    2013-07-11 | 13:30:59
    Bloggadress: http://fotografzeldaringstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: