modellblogg

hästkunskap...

Kategori: Hästar

Förra veckan jobbade jag måndag- torsdag och nu blir det även några dagar i nästa vecka. Vi får se när jag kan åka hem. Innan den 4e måste jag i alla fall vara hemma. Jag ska nämligen upp till Strömsholm då min kurs, hästkunskap- hästskötare, börjar då. Jag ser väldigt mycket fram emot det, men jag är också lite nervös. Jag har inte ridit ordentigt sen långt innan jul eftersom jag varit borta så mycket och missat väldigt många lektioner... Och jag tror att jag ligger långt efter alla de andra vad gäller kunskap och allmän hästvana. Men men, man är ju där för att lära sig! Så idag sitter jag och läser lite i en av böckerna vi kommer använda oss av. Jag hoppas jag kan hinna med en ridlektion innan jag ska dit, för att komma in i det lite!
Sen får vi se om jag får åka hem i lugn o ro den 5e eller om det blir att stressa direkt till Paris... ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: