modellblogg

Djur..

Kategori: Allmänt

I mitt första inlägg tänkte jag att jag kunde skriva lite om djur i allmänhet...

Så, djur, visst är det något speciellt med djur. För väldig många betyder husdjuren hur mycket som helst och många klarar sig inte utan dem. Samtidigt som jag tror att vi inte riktigt förstår dem.
Sen verkar det ju finnas de som inte bryr sig ett dugg om sina djur...

Men att djur kan användas för att hjälpa människor som på olika sätt har det svårt, t.ex. att faktiskt få sjuka människor att må bättre och kanske tillfriskna snabbare, måste ju betyda väldigt mycket. Man blir ju glad av att ha djur i närheten...Vem blir inte det?

Kanske är det det att de aldrig dömer andra så som människor kan göra, de bryr sig inte om hur du ser ut eller något annat än just vem du är och vilket humör du är på.. Eller så är det bara så enkelt att de är så fruktansvärt söta!

Jag har i alla fall alltid älskat djur

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Wiie ! vad bra du :D

    2009-04-22 | 22:16:13
  • Lovisa säger:

    Wiiiiiiiiiiwhiwhiiiiii! :D Bra text du!

    Lilla snigel akta deeeeeeej

    2009-04-23 | 10:10:18
  • Loiilisa säger:

    Jag tyckte det var snyggare när du hade ditt namn ovanpå bilderna!;):P

    2009-04-23 | 13:28:49
  • Axelina säger:

    Härligt :D

    2009-04-25 | 07:47:11
    Bloggadress: http://axelinaflote.blogg.se/

Kommentera inlägget här: