modellblogg

SKOLA/JOBB/&SÅNT

Kategori: Allmänt

Idag var min första riktiga skoldag efter sommarlovet. Och oj.. nej det var inte kul, jag har fortfarande ont i huvudet efter tänkandet.

Imorgon Fyller Anna år och jag åker till Stockholm. Så grattis i förskott Anna:)
Jag ska jobba imorgon och på lördag och kanske något mer där emellan också. Men jag kommer i alla fall hem på söndag. Jag ska gå Nk visningen som vad jag har förstått ska vara på Stockholms operan imorgon och sedan i butiken på lördag. Som tur var är det inte jätte tidigt imorgon, men jag ska ändå försöka gå och lägga mig lite tidigt, jag är trööött.

Sen har jag fått ett kontrakt från IMG hemskickat idag som består av en tjock hög papper på franska och engelska som vi på något sätt måste gå igenom och se vad vi ska göra med det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: