modellblogg

Igårkväll

Kategori: Allmänt

Vi är äntligen klara med filmandet till vår film! Nu är det bara redigering och textning kvar vilket tar tiiiid! Men Rebecka är grym på att texta och på att inte bli för upprörd när datorn hänger sig och inte svarar hela tiden...
Igår var jag, Fanny och Lovisa hemma hos Rebecka. Rebecka satt framför tvn och gapade när Rabih var på tv, Lovisa o Fanny vet jag inte riktigt vad de gjorde eftersom jag satt av någon konstig anledning och för ovanligheternasskull och drack cola och lirade CoD :O Haha
Väldigt impulsivt stack vi sedan till Madison. Det var skoj!:) snart ska jag på bio och sedan går jag upp till Fanny och snackar lite skit med mina poolare=)

Kommentarer

  • fanny säger:

    GRR

    2009-12-12 | 23:03:00
  • Lovisa säger:

    Tack för två mycket trevliga kvällar!

    KOM IGEN NU GUBBAR SÅ GÅR VI!!!!1 Duckar

    2009-12-14 | 18:20:35

Kommentera inlägget här: