modellblogg

JULLOV

Kategori: Allmänt

Det blev inget med Kanarieöarna utan jag fick ta del av vår fina julavslutning idag. haha. Jag har nyss skickat mitt sista arbete så nu är jag ledig. Det känns helt underbart! Efter skolan gick vi och fikade lite och efter det gick jag och Louise en runda med hundarna eftersom vi ska passa hennes Sissi i en vecka i början på nästa år. Det gick väl sådär eftersom Elza blir helt galen när hon träffar andra hundar. Lilla Sissi blev såklart rädd för mitt stora lurviga monster. Men jag hoppas de kommer lära känna varandra och att Elza kan vara lite lugnare...
Imorgon ska jag, Anna, Lovisa och Axelina till Helsingborg för att vara "modell för en dag" haha, känns lite konstigt det där... Men det blir ju en helt annan grej:) Det ska nog bli riktigt kul! Efter det drar vi till Väla och handlar julklappar!
På söndag kommer bror hem och sen är det snart jul! wiii jag har jullov:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: