modellblogg

Äntligen hemma

Kategori: Modellandet

I måndags började Stockholms modevecka by Berns. Som planerat gick jag Islaet visningen första dagen, och efter det skulle jag flyga hem. Men nej då blev jag bokad till Hope visningen på tisdagen och därför fick jag stanna i två nätter i Stockholm istället för ingen! I måndags när jag var på en liten shoppingrunda för att handla lite grejer så att jag kunde klara mig ända fram till onsdagen, så ringde stockholmsgruppen och då skulle jag även gå Whyreds visning.

Jag och Amanda delade hotellrum första natten och på kvällen gick vi ut några stycken och satte oss i en fin park och åt lite dyr mat! Väldigt dyr faktiskt...

På tisdagen gick jag alltså Hope visningen vilket var en riktigt häftig visning! Men det var då mina hemska blåsor kom till. Efter visningen fick vi springa bort till Wyredbutiken där vi var några modeller som skulle mingla runt i butiken med deras snygga kläder på. När det var klart åkte jag till modellägenheten och vilade mina fötter och soov.

I onsdags var det plåtning för japanska Vouge tillsammans med Frida. Vi var klara ganska snabbt men mitt flyg gick inte hem förens halv tio. Så jag vandrade runt lite överallt i storstaden tills det var dags att börja bege sig hemåt. Var hemma ganska sent igår och då var jag väldigt trött och jag hade helt glömt bort plåtningen för Cosmopolitan jag skulle göra idag. Så i morse var det dags att stiga upp tidigt igen och åka till Åhus av alla ställen. Vi plåtade på stranden och höll på hela dagen.

Nu är jag fruktansvärt trött och ska bara ta bort sminket, får duscha imorgon, och sedan sova. Länge!

 Bild från Hope visningen

Alla visningar finns på Bon Magazine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: