modellblogg

Bilder från Italien

Kategori: Allmänt

Problem! Photoshop fungerar inte på min dator alls.. stort problem! Fredrik får ta och hjälpa mig med det när jag kommer hem. Så nu blir det bara lite blandade bilder från resan, tagna med min kompaktkamera...


Riva del Garda


Blev visst lite fel, hinner inte ändra nu. Men i vilket fall som helst så är det en bild från Florens!


Bild från idag. Det var så fint med bergen i bakgrunden!



Igår var vi i en liten stad som jag inte minns namnet på... När vi satt och åt pizza kom det plötlsligt en massa folk, och rätt som det var bev gatan till en livsfarlig lådbilsbana. Haha, det gick väldigt fort så vi kunde inte riktigt fånga dem på bild.

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Sjukt nice att du uppdaterar din blogg med jämna mellanrum=D Gut! Ni verkar ju ha det riktigt bra får jag väll säga! Idag (måndag 20) är det sol ute i Båstad igen=D=D Riktigt härligt!!!!=) Ska ut och lägga mig på studsmattan och läsa klart "Om jag kunde drömma". Har bara två kapitel kvar nu och sen ikväll ska jag låna andra boken av Rebecka=) Hihi, och vet du? Jag kollade på the boy in the striped pyjamas och fyyyyyyyyyy vad jag grät! Den var så jääääkla in i helsike bra, men äckligt sorlig=( Du måste se den!! Nu ska jag iallafall läsa vidare. Hälsa alla=D Puss<3

    2009-07-20 | 11:25:14

Kommentera inlägget här: