modellblogg

Tisdagskväll

Kategori: Allmänt

I tisdags kom jag hem från Stockholm, jobbade ju i måndags! Bilderna ska komma upp på Åhlens city i slutet av månaden. Jobbet var riktigt roligt, vi var fyra modeller som mest bara hoppade runt på alla bilder. haha.

Senare på kvällen kom Anna hem till mig, vi skyndade oss som tusan och sen kom också Lovisa och Axelina:) Efter regnet gick vi ner till hamnen. Där var fullt med folk och vi träffade Louise, Fanny, Fannys bror Jocke och tre vänner till honom. Alla tio åkte ut med en liten motorbåt och la oss utanför stranden där Rix fm festivalen skulle vara. Det var väldigt trevligt. Hela kvällen var jätte skoj och det var en bra start på tennisveckorna för många och en bra avslutning för min del. haha



Jag vågade inte dra med min systemkamera ut på havet, så jag fick inte så många eller bra bilder. Men de här får väl duga. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: