modellblogg

Varma Italien!

Kategori: Allmänt

Just nu är vi i Florens. Jag och mamma har varit inne i stan idag och det var så varmt... Häromdagen var det över 40 grader. Helt galet! Innan när vi var vid kusten var det mer okej, då kunde man bara slänga sig i havet när det blev för varmt, men här inne i landet, i Toscana, får man försöka stå ut. Haha, det låter inte så kul, men det är riktigt härligt här! Ibland är det lite för varmt och lite för mycket mygg, med i övrig är det underbart!

Jag och pappa åkte in till Venedig en dag. Det var väldigt fint och väldigt varmt, fast vi gick lite vilse i alla smala gränder.

Det första vi såg av stan från båten var gigantiska Sisley- bilder som typ täcker en byggnad. haha, det var ganska häftigt.

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Idag (lördag 18) så har det ösregnat precis hela dagen. Om det hade slutat någon gång skulle vi cyklat in och kollat på tennis. Ni verkar ju ha det bra iallafall. Jag skrek när jag läste att det hade varit 40 grader. Wow! Vilken värme!! Jobbigt, men otroligt skönt! Och att få komma till Venedig? Hur mysigt som helst. Det var nog rätt bra att du följde med ändå, för hur mycket finns det att göra när det regnar? Andra dagar har det varit fint, då har vi varit ute. Solat och badat i havet. Igår var det sjukt varmt (åskväder, haha!), men härligt=).

    Saknar dig här i Båstad så jag längtar tills du kommer tillbaka hit till oss=D Fortsätt att ha det så bra, varmt, och skönt. Hälsa Karin, Peter och Elza och hoppas du ser fler bilder med dig på!!=D Haha, det var as coolt. Var tvungen att visa mamma och hon tyckte precis som jag. "Häftigt att se sig själv sitta på en jätte stor vägg i Italien" and i agree. As ballt=D Nu ska jag Victor och Ludvig roa oss med att kolla på Harry Potter så vi är fit for fight tills nästa vecka då det troligen blir halvblodsprinsen på bio=)Pusshej!

    2009-07-18 | 13:08:30

Kommentera inlägget här: