modellblogg

Bilkörning!

Kategori: Allmänt

Ikväll körde jag en liten runda med mamma! Har inte kommit igång med övningskörningen riktigt än. Problemet är att vi bara har automväxlad bil. Så jag försöker intala mamma och pappa om att vi måste köpa ny bil. Men det går inte något vidare bra. Men hur ska man annars lösa det? Låna någon annans? Jo, det kan man ju, men man vill ju köra mycket och ofta, i alla fall när det börjar närma sig uppkörning!
Fast det klart! Husbilen har manuell växellåda. haha, kan ju alltid köra med den. 

Imorgon åker Fredrik upp till Ingrid i Norrtälje. De skulle in till Stockholm någon dag och om jag är där då så kanske vi kunde ses, det vill säga om jag är ledig något. Så vi åker till Halmstad imorgon för att lämna av honom till bussen och då ska jag och mamma också leta kameraväska!

    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: