modellblogg

canon 400d?

Kategori: Foto

Å vad jag är sugen på en kamera nu! Min fotolärare Mette har en canon 400d till salu. Inte riktigt vad jag tänkt mig, men det var ett väldigt bra pris med batterigrepp och två objektiv till. Så jag har skickat ett mail om att jag är intresserad så får vi se hur det blir!

Jag känner att det är lite tradigt att skriva inlägg utan att ha några kul bilder att lägga upp...

Mamma väckte mig klockan halv två idag, så man kan ju säga att jag inte är vidare trött, får försöka gå upp lite tidigare imorgon så att jag vänder rätt på dygnet igen. Då ska jag fixa lite i mitt rum och förmodligen hänga upp lite bilder på väggen;) Ni får kanske se hur det blir då!

oj, klockan var mer än vad jag trodde, får kanske försöka sova nu, eller jag kan ju lägga mig och läsa i alla fall!

Hej och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: