modellblogg

Borstning

Kategori:

Idag efter skolan gick jag, mamma, pappa och Elza på vår vanliga promenad.

När vi kom hem bestämde jag mig för att borsta igenom hunden, vilket det varit dåligt med på sistone.
Jag borstade snabbt igenom hela pälsen och fick bort lite småtovor, sedan rakade jag nosen och vips!

Elza blev nog lite trött på mig till slut och orkade inte mer . Till helgen får det bli en lite noggrannare borsting och dusch!


Före  Hon ser väldigt förskräckt och eländig ut där hon står. Före
Hon ser ju helt förskräckt och bedrövlig ut


Efter    Men sedan blev hon glad när vi var klara! Efter
Men sedan blev hon glad när vi var klara! Fin blev hon också!

Kommentarer

  • Axelina säger:

    Åhh, söta Elza:D

    2009-05-07 | 21:27:05
    Bloggadress: http://axelinaflote.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    En jäkla skillnad :P haha

    2009-05-13 | 21:25:09

Kommentera inlägget här: