modellblogg

fredagen den 13

Kategori: Allmänt

Då var det helg igen! Armen ömmar från sprutan igår, men annars är allt bra. Idag sprang jag och Lovisa runt i Båstad och hämtade en massa gratis prylar från olika butiker. Det kändes lite konstigt men ganska kul att bara gå in och få massa fina saker, men tyvärr får vi ju inte behålla sakerna själva utan det ska vara vinster till vårt lotteri på julmarknaden!
Tyvärr blev det inget jobb idag och förmodligen inte heller på måndag. Lite synd tycker jag för det var båda jobb som jag verkligen ville göra. men men, så är det, ibland får man gå till skolan istället. 

Innan idag körde jag och mamma till Halmstad och jag körde en liten bit också faktiskt! Fast i hemmeslöv då:P Jag köpte en liten extern hårddisk och tänkte försöka omformatera datorn och se om den kan bli som den ska igen!
Lördag imorgon, MEN, klockan står på 8 och ska jag till skolan?:O Det är öppet hus, och av någon anledning, så är man "elevambassadör". Får väl se vad det innebär. Imorgon kväll blir det kanske fest och bio på söndag!

Kommentarer

  • sophia säger:

    snygg bild!

    2009-11-15 | 09:52:48
    Bloggadress: http://wwwunderbara.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Är det anna som ligger ner på studsmattan? haha, eller vem är det? :P

    2009-11-16 | 16:22:08
  • Hanna säger:

    haha nä det är du xD Anna var inte med väl!

    2009-11-16 | 16:53:06

Kommentera inlägget här: