modellblogg

LALALA

Kategori: Allmänt

Då sitter man som vanligt i sista stunden och gör läxorna. Just vad jag bestämde mig för att bli bättre på i måndags på utvecklingssamtalet. Men som tur är flyttades inlämningen och redovisningen till måndag istället för imorgon(då det istället blir prov för min del), men eftersom jag har fullt upp hela helgen, måste jag försöka komma så långt som möjligt på min bokanalys idag. Jag läste ut boken på tåget idag till Malmö, där vi var på studiebesök hos Kvällsposten. Det hanns också med en liten sväng på stan:)
Helgen är planerad med matlagning imorgon hos Rebecka innan vi ska vidare till Ängelholm för att se New Moon! Lite övningskörning hade jag också tänkt. På lördag blir det först filminspelning på dagen, och sedan Nisse-time med När & Fjärran spel på kvällen! På söndag fortsätter filminspelningen och på kvällen/natten blir det plugg.
Nu närmar sig jullovet och det är jag så fruktansvärt glad över! :)
Här var det två gamla bilder från tidningen Amica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: