modellblogg

MIN DAG

Kategori: Allmänt

När jag efter sådär en 50 minuter från det att mobilen började ringa gick upp, la jag märke till att det blåste, väldigt mycket. Inte nog med det, så blåste det åt helt fel håll med tanke på vart jag skulle. Jag käkade frukost och gick och gjorde mig i ordning. Jag bestämde mig för att gå till skolan för jag hade ingen lust att cykla i den motvinden ska jag säga. Webbdesign och min Båstad-hemsida var det första idag, och jag kom en bit men jag får se om jag lyckas få rätt på allt tills på tisdag. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga, för det hände inte direkt något... Men vi hade i alla falla projekt och företagande, sedan var det lunch, sen matte och sist Foto. Jag var tvungen att stanna kvar ett tag efter vi hade slutat för att fixa lite grejer och jag som normalt brukar vara hemma vid fyra när vi slutar tio i fyra, blev väldigt förvånad när det nästan var mörkt ute när jag gick hem, då var klockan lite efter halv fem. Kändes som om man verkligen hade varit i skolan hela långa dagen. När jag kommer hem får jag veta att jag är bokad till plåtningen för Cosmo på fredag. Sen hittar jag ett par Acne jeans som jag beställde för nån dag sen på bordet i en väldigt fin kartong  :) Nu har jag suttit med hemsidan ett bra tag och har bara lite krångel kvar nu som jag verkligen inte förstår... Men som sagt, jobb på fredag vilket tydligen blir väldigt tidigt på morgonen och jag är inte hemma förrän sent. Så jag behöver sova i natt.
God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: