modellblogg

STRESSIGT VÄRRE

Kategori: Allmänt

Var var alla idag egentligen? Anna, Rebecka, Louise och alla andra! Är det svininfluensan tro? Eller vad är det frågan om?
Efter skolan idag följde Lovisa, som typ var den ända förutom mig i skolan idag, med mig hem och vi gjorde varm choklad och tittade på TV. Hon måste ha haft lite problem med sina känslor av någon anledning... då hon var jätte rädd och skrek när vi tittade på "Ghost wisperer" och sen grät hon nästan av "Mannen som talar med hundar" haha

Oj vad stressigt det var nu då. Inte konstigt att alla blir sjuka när man har det så stressigt. Nästa tisdag borde vara en rolig dag eftersom Lovisa fyller år:) MEN! Vi har så fruktansvärt mycket som ska vara klart då! Så i och för sig är det kanske dagarna innan som blir jobbiga, men det är ändå tisdagen man inte vill ska komma, för då måste allt vara klart:O Film recension, Historia inlämning och redovisning, hemsidan ska vara helt klar och jag måste läsa en massa i min engelska bok. Har jag glömt något? Men vi ska säkert klara av att fira Lovisa lite också!;)
Idag har jag avklarat en redovisning och nu är jag klar med en uppgift i foto. Det känns väldigt skönt när man kan lämna lite bakom sig i alla fall.
Blir kanske jobb på fredag eller på måndag, annars vet jag bara att de närmsta dagarna ska jag plugga, köra bil, plugga, förhoppningsvis hitta på något kul med vännerna och så tänkte jag sova lite också:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: