modellblogg

Filmen...

Kategori: Allmänt

Idag filmade vi klart vår film som ska visas imorgon på lektionen. Först måste jag berätta hur duktiga våra skådespelare var! De var grymma! Sen tänkte jag berätta om min frustration också. Som sagt ska det vara klart imorgon, och just nu känner jag, ett ganska stort hat, mot Wondows movie maker, sega datorer, skolarbete och film. Jag hinner ungefär göra en justering varje gång innan datorn hänger sig. Jag har fått göra om, vänta, och jag har nu lärt mig att tålamod är en ganska viktigt del i det här. Annars går det inte. Jag tror att det snart får duga... För jag vill sova. Allt är inte perfekt... tyvärr, men den är i alla fall klar så att vi kan visa den, och så att vi har gjort uppgiften! Sen att vi har lagt ner tid på lite feltagningar och bloopers i slutet var inte uppgiften, men det blir ju lite roligare!
Sista veckan innan lovet nu:)

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Jag hoppas att man får se filmen någon gång, är mycket intresserad över hur den blev =)

    2009-10-19 | 07:15:01
    Bloggadress: http://bloggie.tratteeen.se
  • hemligt! säger:

    HOho, jag ägde allt och alla! MOHAHA; erkänn ni kommer aldrig kunna lista ut vem det var som skrev den här kommentaren! Mohaha!

    2009-10-20 | 22:03:50

Kommentera inlägget här: