modellblogg

FILMINSPELNING I SKOOOGEN

Kategori: Allmänt

Snart åker jag och mamma ut till Hemmeslöv, jag ska först köra runt där lite och sedan sammals hela filmteamet hemma hos Rebecka! Imorse blev jag lite orolig när det är blött, regnigt och allmänt dålgt väder ute. För det är inte så kul att ha kamera och inte heller att vara själv i sådant väder. Men kanske är det det som är det perfekta "skräckfilminspelningsvädert"? Nu regnar det i alla fall inte så vi får hoppas att det inte kommer värsta regnskuren mitt i allt! Jag får också hoppas att våra skådespelare, Anna, Lovisa och Elza är taggade! haha.

Nu kom jag att tänka på alla våra filmer vi har gjort genom åren... Inte jätte proffsiga kanske.. men jäkligt kul är det i alla fall! Båda att göra dem och att titta på dem! Nu har vi i alla fall en plan med filmen och förhoppningsvis blir det någorlunda som vi har tänkt. Vi får väl se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: