modellblogg

Hemmamåndag

Kategori: Allmänt

Måndag, men inga lektioner idag. Ganska skönt ju! Men jag måste försöka få något gjort ändå... Jag tänkte att jag kunde städa lite på rummet nu(skulle verkligen behövas), sen får jag fundera lite på min recension som jag inte riktigt kommit igång med om man säger så.
Filmningen igår blev inte riktigt som vi hade tänkt. Vi har nämligen kommit på att det finns inget ljus som är lagom till inspelning av skräckfilm. Först är det för ljust, och sen blir det direkt alldeles för mörkt. Det får nog blir en skräckfilm i dagsljus, går kanske att skräcka upp det med lite musik bara;)
Men idag blir det ingen filmning eftersom alla inte kan. Så jag får försöka jobba på lite själv och ikväll ska jag träna som aldrig förr! haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: