modellblogg

Vad ska man skriva?

Kategori: Allmänt

Vad jag tänkte men det här inlägget vet jag inte alls, men något vill jag ju ha att göra nu, så vi får väl se hur det slutar...

Okej, om jag kanske ska berätta lite om vad som händer i mitt liv nu? Jag kan sammanfatta det med skolarbete, jobb, skolarbete och... nej kommer faktiskt inte på mer just nu. 
Lite mer exakt så har jag en del stora projekt på gång. Jag har nyligen blivit tilldelad rollen som kameraman. Vi ska göra en film som ska innehålla en jakt. Lovisa ska få bli offret och Anna ska spela den "onda" Mohaha! Det ska bli kul!
Jag ska också göra en hemsida. Om självaste Båstad faktsikt, haha.
Jag sa något om jobb också, och det jag ska göra är på fredag. Stockholmsgruppen har ju haft en tävling "Supermodell 400" som ni kanske har sett reklam för på tv?;) På fredag ska det tydligen bli en stor fest för att avsluta tävlingen och tio modeller från agenturen ska då gå en visning. Så det blir säkert kul!

Sen var det ite mer skolarbete som sagt, men det är nog inget som är såpass intressant att jag skriver om det här... Lite recensioner, texter att läsa, böcker att läsa och sånt där vanligt och trist!

Jag vet att en blogg utan bilder är fruktansvärt tråkigt... men, vad skulle jag ha för bild som passar in på det här inlägget liksom? Ingen aning faktsikt.

Men håret på den här bilden är ju kul, så varför inte.
Efter att jag kommit hem från plåtningen för damernas värld!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: