modellblogg

Spela gitarr?

Kategori:

Innan var Anna här och intervjuade mig! haha, vi åt tigerkaka och drack varm choklad, mkt trevligt!

Har skrivit lite på mitt reportage ikväll, men av någon anledning fick jag en väldig lust att spela gitarr nu! Det var tyvärr ett tag sen... och det är lite sent för det nu, har lite huvudverk och borde nog sova. Så imorgon efter skolan tänker jag ta tag i gitarren och se om jag kommer ihåg hur man gör.. haha. Inte alls bra att lägga av sådär, de hänger ju på väggen i mitt rum, så jag kan ju inte direkt missa dem... Men jag har så mycket annat att tänka på. Tror jag skulle behöva en ny och riktigt bra gitarr för att komma igång igen! Kanske lite pepp från Anna också så att vi kunde börja spela lite tillsammans igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: