modellblogg

Då var helgen slut, igen

Kategori: Allmänt

Igår kom Anna till mig klockan tolv och vi satte igång direkt med maten! Det gick lite sisådär till att börja med.. Med lite stress, ingen kunskap om hur man lagar mat och lite allmänna problem så som ägg på golvet och piroger, kändes det till en början helt omöjligt. Men det blev ganska bra tillslut! Allting blev faktiskt väldigt gott, jag är stolt=) Tack så jätte mycket för de fina presentera och för att alla kunde komma! det var väldans trevligt.

Nu sitter jag med en kopp te och försöker koncentrera mig på engelskan som ska vara klar tills imorgon. Jag håller på att bli förkyld, och förmodligen blev det inte bättre av simningen i fredags.. Nu har jag en tuff vecka framför mig med mycket läxor och därtill har jag och Lovisa bestämt oss för att sätta igång med träningen igen! Nu längtar jag som tusan till den 18e då vi tjejer sticker till Göteborg för att kolla på Håkan!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: