modellblogg

TACK!

Kategori: Allmänt

Igår vad jag verkligen förkyld så det blev ingen träning denna veckan heller! Men jag känner mig bättre idag, så nästa vecka blir det hårdträning;) Det har blivit alldeles för sena kvällar på sistone och jag har somnat i soffan varje dag nu efter skolan. Om jag ska bli av med förkylningen så måste jag ta och ändra på det nu och gå och lägga mig i tid ikväll! Imorgon måste jag också ha krafter till att få ihop en krönika!

Idag knackade det på dörren och där utanför står mina kära vänner Fanny och Axelina! De kom med ena delen av min present:) En tavla på oss tjejer (Alla är dessvärre inte med). Men hur som helst är den väldigt fin och jag ska hänga den över min säng tror jag!:) Tack så jätte mycket!!!

Kommentarer

  • Axelina säger:

    Vad bra att du gillade den :) nästa år får väl jag och fanny hitta en bild på anna och trycka upp ;)<3

    2009-09-10 | 15:09:04
    Bloggadress: http://axelinaflote.blogg.se/

Kommentera inlägget här: