modellblogg

COPENHAGEN FASHION WEEK

Kategori: Modellandet

I fredags for jag till Köpenhamn för att gå en visning för By Malene Birger då det var Köpenhamns modevecka. Det var kallt som attan och blåsigt var det också, och jag skulle först gå till hotellet från stationen. Jag fick mitt rum som var väldigt fint och sen åkte jag till visningen.
Jag hade ett par ganska hemska skor på mig och inte nog med det utan bland alla dessa löv fanns det stenar som gjorde det en aning svårt att gå. Men jag klarade mig! Efter visningen hade vi lite problem med att få tag på en taxi, men efter ett bra tag kom vi tillslut till hotellet. På lördag förmiddag gick jag tillbaka till stationen och tog tåget hem igen. På kvällen blev det sen 18 års firande i Ängelholm:)
Imorgon är det skola. inte helt okej.
Natti natti

Kommentarer

  • Cajsa säger:

    Du är så snygg och såååå duktig!

    2010-02-15 | 17:04:52
    Bloggadress: http://cajsasdays.blogspot.com
  • Lovisa säger:

    Hej jag heter Lovisa och jag har en fråga... varför uppdaterar du aaaaaaldrig? jag lägger ner minst 5 sekunder på dig varje dag när jag går in här....................... hson??

    2010-02-28 | 14:56:36
  • Louise säger:

    Koolt

    2010-02-28 | 18:13:00
    Bloggadress: http://louisessaga.blogg.se/
  • Hanna säger:

    hahaha. jag vet inte ritkigt lovisa. har inget o skirva om o jag glömmer bort det :P meen, jaa, okej. ska väl kanske försöka göra det då! för din skull!

    2010-03-02 | 19:49:35

Kommentera inlägget här: