modellblogg

ELLE-GALAN 2010

Kategori: Modellandet

Igår var det Elle-galan och jag gick två av visningarna! Det var skoj! Hade dock ett par hööga klackar till skor på första visningen och snubblade till...
Det är jag i den vita kostymen och också den enda med så höga klackar... (Rakt nedanför mig sitter Hayden från Heroes) (hehe)
På den andra visningen hade jag platta skor. pust!
Efter visningarna tog jag och Josefine oss till hotellet.
Det var många på hotellet som hade jobbat på Elle-galan så i morse satt vi några tjejer läänge och käkade frukos/brunch/luncht :) gott gott!
Sen lämnade alla mig ensam i stan och jag tog en liten shoppingrunda.
Nu sitter jag i modellägenheten och kollar på tv och dricker te och försöker få tillbaka min röst och hals som den ska vara. Imorgon har jag ytterligare en ledig dag och då blir det kanske en liten runda på stan igen och så blir det lite plugg!
På måndag ska jag gå en visning och sen åker jag hem om en natt och sedan vidare till Hamburg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: