modellblogg

Igår kom jag hem och jag har...

Kategori: Allmänt

- Druckit mängder kaffe från alla restauranger och fik på alla flygplatser
- Sett en Robert Pattison lookalike
- varit på alla bankomater överallt och på mer än hälften kunde jag inte ta ut pengar
- Träffat modeller från hela världen varav en väldigt trevlig tysk som jag drack ännu mera kaffe med
- Snackat med någon tysk på tyska, engelska och svenska. Han arbetade på ett café och visste vem jag var:O
- haft problem med mina taxi resor...
- Gått upp vid fem
- Gjort "bananplåtningen"
- Varit på en casting för Goldwell
- fått skoskav
- frusit
- varit på Zurich flygplats samtidigt som Hitler
- Fått äcklig flyplansmat
- glömt bort resten...

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Samtidigt som Hitler? :O!?!?!?

    2010-01-26 | 18:14:41
  • Fanny säger:

    Även om det låter förjävligt, så vill jag också vara med om allt det =)

    2010-01-27 | 14:50:23

Kommentera inlägget här: