modellblogg

Min dag i Schweiz

Kategori: Allmänt

I morse gick jag upp vid sju och gick ner till receptionen och beställde en taxi till idag och en till imorgon. Sen gick jag och åt lite av den goda hotellfrukosten :D.
När jag kom till mitt rum ringde telefonen och det var fotografen som tydligen också bodde här. Så vi delade taxi.

När vi kom fram var det ett galleri med skumma grejer i. som det brukar vara. Om man ska sammanfatta plåtningen så kan jag säga att jag hade en "bananväska", "banan halsband", "banan axlar" och fick bita i en banan. Jag fick vitmålade fingrar och ögonbryn, klappa en häst gjort av små pälsbitar:O bära två stycken 200 000 kronors klockor samtidigt, Träffa en katt som inte ville vara med på bild som istället fick bytas ut mot tejprullar och kex. Fick en påse på huvudet där det stod "sold", svullna och röda fötter, se helt förvånad ut och under hela tiden höll jag på att somnade flera gånger.
MEN! Bilderna blev coola. Nu vill jag sova! Klockan ringer vid fem imorgon och då tar jag taxin till flygplatsen och far till Hamburg. Några timmars fram och tillbaka vandring på flygplatsen och sedan tar jag mig till castingen. Efter den ska jag hem! det ska bli skönt att komma hem.
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: