modellblogg

Allt på en gång

Kategori: Allmänt

Nu är det dags för Stockholm fashion week igen och jag åker upp imorgon väldigt väldigt tidigt, för att gå Elle-galan på kvällen. Jag sover första natten på hotell och har sedan hela lördagen och söndagen i Stockholm och då bor jag i modellägenheten! På måndag går jag en visning och kommer hem sent på kvällen.
Jag blev bokad för Goldwell jobbet vilket betyder att jag får åka igen på tisdag ner till Hamburg. På onsdag Klipps ytterligare 7 cm av mitt hår av och det får lite slingor ;) På Torsdagen och kanske även fredagen blir själva fotograferingen. Så det blir kanske ingen skola för mig på ett tag. Vilket är lite dumt just nu. Vi har en hel film att filma och redigera nästa vecka, historieredovisning på tisdag, en massa svenska och allt just när jag ska iväg känns det som...
Nu ska jag i alla fall försöka skriva klart historian och sedan måste jag packa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: