modellblogg

HOME

Kategori: Modellandet

Igår kväll kom jag hem till Båstad. Riktigt skönt att vara hemma! Jag har haft jätte kul, både i Stuttgart, Paris och på Gotland.
På Gotland skulle vi plåta franska Glamour, men nästan hela teamet var svenskt. Vi bodde och plåtade på Fårö. Jag kom dit i fredags kväll/natt och på lördagen skulle vi upp och göra den första storyn som var underkläder och det gjorde vi i ett fint gammalt hus som låg precis bredvid huset vi bodde i. Bilderna blev riktigt fina och de skulle komma ut i början av november. Den andra storyn gjorde vi i söndags och det plåtade vi bland raukarna. Det var hippie-tema och jag hade en jäkla massa kläder på mig och stod ute i solen hela dan, men som tur var blåste det ganska mycket. O alla turister som var där fotograferade oss nästan mer än raukarna. haha
Tidningen skulle komma ut i december.
Några i teamet tog en del bilder undertiden vi jobbade och jag skulle få dem till min mail. Skulle vara ganska kul att se.
Så här såg jag ut i söndags efter hippie-plåtningen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: