modellblogg

GOTLAND

Kategori: Modellandet

Idag har jag jobbat! Först var jag på en casting och sen tog jag mig direkt till visningen. Det var fyra olika visningar under dagen och jag var tillbaka på hotellet vid nio. jag tror det gick ganska bra, några hemska skor och en blåsa på foten dock. Det var väldigt skönt att komma hem nu och äta lite, även om det egentligen är det enda jag har gjort idag. Skönt också att kunna sätta sig och läsa ifred utan att hela tiden ha en kamera riktad mot en.
Jag fick ett fax med morgondagens schema och jag har en casting och en fitting. Jag fick också vet att jag är bokad till Franska Glamour som ska plåtas på Gotland! Så jag åker dit på fredag istället för hem och åker hem därifrån på måndag kväll istället tror jag.

Nu måste jag bara orka mig in i duschen för att få tillbaka mitt hår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: