modellblogg

20 juni

Kategori: Modellandet

En ganska dålig blid på en del av mitt hotellrum


Då är jag nästan klar i Tyskland med Hugo Boss jobbet. Jag kom hit i tisdags och åker hem imorgon, det har gått ganska snabbt tycket jag. Igår var jag på fitting hela dan för visningen jag ska göra ikväll. Vi blir hämtade klockan fyra men sen börjar inte visningen förrän klockan 10. Sen är det två olika visningar jag ska göra så får se hur lång tid det kan ta och när jag kan vara tillbaka på hotellet. För imorgon ska man upp tidigt och resa vidare till Paris. Jag hade lite problem med att packa om väskan men jag tror nog jag ska klara stänga den imorgon.


Nu måste jag göra mig klar för snart blir vi hämtade!

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Jag tycker rummet såg mysigt ut hannis :)!

    2010-06-20 | 23:55:11

Kommentera inlägget här: