modellblogg

22 juni

Kategori: Allmänt

Idag gick jag för ovanlighetens skull till studion jag skulle jobba i vilket var väldigt skönt och smidigt! Jag gick från hotellet tio i nio och var i studion, som jag förövrigt har varit i en gång tidigare, klockan nio. Det var jag och en annan modell och vi plåtade franska Elle. Om jag ska sammanfatta dagen så kan jag säga; höst/vinterkläder, mörka läppar, galna hopp och champagnefirande!

När vi var klara möttes jag och mamma upp och gick sedan ut och åt middag. Därefter bestämde vi oss för att vara lite turister och åkte till Triumfbågen, och jag tog såklart med kameran! Jag har varit inne i en studio hela dagen men det har tydligen varit jätte varmt och fint idag, men även senare på kvällen var det riktigt varmt och skönt! Och imorgon ska det blir runt 30 grader!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: