modellblogg

PARIS

Kategori: Modellandet

Idag blev jag och en av de andra modellerna hämtade klockan 8 på hotellet och kördes till flygplatsen. Vi skulle båda med samma flyg eftersom han bor här i Paris och skulle hem. När jag kom fram blev jag hämtad och skjutsad till hotellet där mamma stod och väntade. Hon bor dock på ett annat hotell och åker hem igen på fredag. Men jag delar rum med Linnea och Tilda och idag lämnade jag bara packningen och sedan drog vi iväg till agenturen. Jag fick skriva i lite formulär, mättes, fick en mobil telefon, ett tunnelbanekort, en karta och schemat för idag och imorgon. Efter det gick jag och mamma till en stor galleria där jag faktiskt hittade en bikini! Jäkligt dyr men den var väldigt fin och ungefär vad jag har letat efter. Sedan var det dags att ta sig till den första castingen. Efter den gick vi och handlade lite mat, frukost mm, och sen gick vi ut och åt på en liten restaurang.
Imorgon är det jobb som gäller. Jag är bokad till franska Elle. Så jag ska vara på studion klockan nio, och den ligger faktiskt ungefär fem minuter från hotellet! skönt.
Nu är jag jätte trött och måste sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: