modellblogg

Färdig castat för idag

Kategori: Allmänt

Nu kom jag precis tillbaka till hotellet. Jag hade bara tre castingar idag så det var väldigt skönt. Två stycken låg också ganska nära hotellet så att jag kunde gå. Sen gick jag och satte mig i skuggan i en park och åt lunch. Nu ska jag nog bara ta det lugnt i värmen, läsa min bok, kanske gå och köpa en glass. Härligt!

Mamma, pappa och Elza är på väg ner i Europa nu med husbilen och förmodligen kommer de hit på onsdag och stannar några nätter. De ska ta med en ryggsäck till mig. Kände att det var ganska behövligt, med tanke på att man går och släpar på boken som är ganska stor och tung, highheels och allt annat man behöver som plånbok, vatten och solglasögon. De skulle också ta med havregryn! finns inte här ju. haha

Kommentarer

  • Beckyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy säger:

    Havregryn (y) <3 Läser du eclipse ngt? För annars får jag nog snart komma till paris och tvinga dig att läsa den, vi ska se på premiären i natt btw :)

    2010-06-29 | 12:10:32
  • Hanna säger:

    haha ja jag läser !:D o vi kanske ska se den här med. dock kommer den inte hit riktigt än... va kul:)

    2010-06-29 | 20:52:53

Kommentera inlägget här: