modellblogg

Paris

Kategori: Modellandet

Nu sitter jag på hotellrummet och kom nyss hit efter dagens jobb. I morse kom en bil och hämtade mig här 8.15 och körde mig till studion. Det var en plåtning för franska Elle. Fem sidor, fyra bilder, 11 timmar.
På väg till studion fick jag se ganska mycket av vackra Paris! var lite svårt att ta bilder från bilen men jag fick i alla fall en bild, på Eiffeltornet!
De flesta i studion var Britter och då undrar man ju lite varför man flugit alla till Paris... men men, det var ju trevligt. Vi gjorde beauty bilder och på en av dem fick jag vara jädrans solbränd. Det såg lite kul ut. Fast nu är det bara äckligt med alla produkter i hår, ansikte o på hela kroppen. Därför tänker jag hoppa in i duschen nu! Jag följde inte med de andra för att gå ut och käka middag, ska ju trots allt upp vid 4.30 inatt. Så snart blir det sängen!
Det blev i alla fall fyra bilder som sagt och de ska komma ut i slutet av juni.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: