modellblogg

Kul!

Kategori: Modellandet

Jag gjorde för ganska längesen en liten plåtning för H&M där vi fick gå runt i knallblåa "dräkter". Såhär såg det ut:
Vi fick alltså aldrig ha några andra kläder på oss. Utan det var endast våra ansikten som skulle användas för att man sedan skulle kunna välja kläder själv. Vilket var väldigt kul och jag fastnade i ett tag... Men ganska praktiskt att kunna prova kläderna på sig själv måste jag säga! Man kunde även byta ansikte mellan en massa modeller och även byta frisyr!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej Hanna! Vilken fin blogg och vilka fina bilder du har! Du är ju modell och jag har en liten fråga till dig. Jag skulle gärna vilja bli modell och testa att skicka in lite bilder till en agentur, då det är många som sagt att jag säkert kommer att bli en modell. Men jag vet inte riktigt vilka mått, man ska ha... Jag själv är 15 år och fortfarande väldigt "platt". Jag är ca 177 cm lång och har 80 cm i bystmått, 65 cm runt midjan och ca 90 i höftmått. Tror du dem måtten är bra eller är det för mycket? Vart ligger de måtten som de flesta agenturer vill ha?

    2011-12-29 | 11:02:40
  • Cecilia säger:

    Snyggt! Är det en av de modeller man kan "testa" kläder på online? Tycker jag känner igen posen;)

    2012-01-03 | 11:27:50
    Bloggadress: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving

Kommentera inlägget här: