modellblogg

Hemma!

Kategori: Allmänt

Igår kom jag hem från München. Jag och min väska! jag gjorde en visning för Marc o polo. Det var nog det jobbet som varit minst jobbigt eller ansträngande. Jag var där vid 10 och visningen var inte förrän kl 10 på kvällen. Där emellan blev det mest bara en massa mat och vila ute på några sköna soffor i skuggan! Innan visningen kom en massa folk och det bjöds på mer mat, sedan var själva visningen och efter den var det efter fest. Vi var några som stannade för en drink men åkte sedan tillbaka till hotellet eftersom vi skulle upp tidigt för att flyga hem.

Även om jag varit hemma en dag eller två mellan Grekland, Berlin och München känns det som om det var väldigt längesen jag var här. Jag hann ju nästan bara hem, packa om väskan och vända. Det är riktigt skönt att vara hemma i alla fall, trots att det har regnat här hela dagen. I morgon ska jag få träffa lite saknade vänner och vi ska förmodligen ut på kvällen :)

Kommentarer

  • Tina säger:

    Hejhej! jag tänkte va med i modelljakten som börjar till höst, mest för att se vad de säger, drömmer om att jobba som modell lixom! Men nu till frågan, Kenza som ska va programledare sa att man ska va enkelt klädd och ha klackar! Men du som är modell, hur höga tror du att klackarna bör va, 10cm, eller mer? tacksam för svar! :)

    2011-07-18 | 23:16:23
  • Hanna säger:

    Hej Tina!

    vad roligt! Precis, enkelt klädd, naturlig, inte för mkt smink och klackar. Sen hur höga klackarna är spelar nog inte så stor roll, 10 cm räcker alldeles säkert :) Jag brukar ha ca 10 cm när jag går på castingar mm.

    Lycka till!

    2011-07-19 | 14:07:00
    Bloggadress: http://hannahojman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: