modellblogg

Göteborg Horse Show!

Kategori: Allmänt

Precis bokat biljetter till Göteborg Horse Show till mig och mamma. Det ska bli riktigt kul! Lite dumt av mig att inte tänka på att platserna ganska snabbt försvinner bara... men vi fick väl helt okej platser tror jag. Vi kommer vara där lördagen och söndagen. Och förhoppningsvis ska vi också hinna med lite shopping, både på stan och på den stora mässan :)
Kanske ingen jätte passande bild till inlägget, bortsett från hästen. Men ville göra inlägget åtminstone lite mer lämpligt till min så kallade modellblogg.
Det är förresten en bild från Cosmopolitan som vi plåtade i Costa Rica!

Kommentarer

  • LouiseT säger:

    Hej Hanna, vilken fin och bra blogg du har! Jag blev precis "signad" av en modellagentur och tycker verkligen att din blogg är jätte inspirerande! Vilken agentur har du? Jag har även fyra hästar som jag tävlar på elit nivå och jag ska hoppa på horse show, fast det är på torsdagen, hade vart jätte kul att träffa dig!

    2011-11-28 | 17:36:38

Kommentera inlägget här: