modellblogg

Svar på kommentar!

Kategori: Allmänt

Hej Hanna, vilken fin och bra blogg du har! Jag blev precis "signad" av en modellagentur och tycker verkligen att din blogg är jätte inspirerande! Vilken agentur har du? Jag har även fyra hästar som jag tävlar på elit nivå och jag ska hoppa på horse show, fast det är på torsdagen, hade vart jätte kul att träffa dig!
  • Hej! Vad kul, tack så mycket! I Sverige är det Stockholmsgruppen och sedan är det IMG models i London, Paris och Milano än så länge. Då får jag önska lycka till med både tävlingen och modellandet! :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hej Hanna! Först och främst: du är så himla vacker!

    Sen undrar jag om du brukar se i tidningar att du ser retuscherad ut? Alltså typ att du ser skillnad från hur du egentligen ser ut?

    Kram

    2011-12-01 | 17:26:44

Kommentera inlägget här: