modellblogg

Ge hit en häst!

Kategori: Hästar

Har inte blivit så mycket bloggande på sistone eftersom jag väl inte haft så mycket att blogga om... Idag har jag i alla fall tränat och sen varit i stallet. Har inte så mycket annat än hästar i huvudet just nu, jag vill också ha en egen häst. Egentligen har jag det helt perfekt just nu då jag rider väldigt mycket och hjälper till lite överallt men utan att behöva ta hela ansvaret. Men kan ändå inte låta bli att vilja ha en egen.. Jag vill också ut och tävla, träna och åka och köpa borstar och täcken... haha.
Bild från idag på fina Telli (och hönsen) innan vi drog ut och galopperade i vattenpölarna!

Jag och fina Elfen som jag ridit en del på sistone!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ha, ha! Köp lite borstar och täcken då!!! Finns säkert någon häst som vill ha :-)

    2011-10-20 | 12:22:46
  • Julia säger:

    Visste precis hur det var innan jag också fick häst! Men en liten varning ganska jobbigt! <3 men ändå kul! titta gärna in i min blogg en snabbis!<3

    2011-11-20 | 22:41:50
    Bloggadress: http://www.fullgalopp.devote.se

Kommentera inlägget här: