modellblogg

Sydafrika

Kategori: Allmänt

I morgonkväll flyger jag till Kapstaden! Det blir min fjärde gång! Jag gillar Sydafrika jätte mycket, men jag ser dock inte alls fram emot den långa flygresan... Och inte nog med det, utan jag stannar bara i tre dagar (två dagars jobb), och sedan blir det samma långa, jobbiga flygresa hem igen... Men jag flyger i alla fall på natten så jag får hoppas jag kan sova lite! Nu ska jag lägga över lite filmer och skoj på Ipaden som jag kan underhålla mig med på planet! Kommer hem igen på lördag!
Gammal bild från ett av mina allra första jobb, plåtat i Sydafrika

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Och på lördag blir det Madison :D Lycka till i Sydafrika :)

    2011-11-01 | 21:31:29
  • Ninni säger:

    Reser du helt själv nu? Hur sjutton hittar du och vet vart du ska ta vägen alldeles själv när du kommer till alla städer som Kapstaden, Paris blabla?

    2011-11-01 | 22:48:06

Kommentera inlägget här: