modellblogg

Dag 2 & 3

Kategori: Modellandet

Det blev inget bloggande igår eftersom internet tyvärr är ganska dyrt... Men precis som idag gjorde jag två visningar även igår. Håret på den första visningen igår, ja jag vet inte vad jag ska säga. Men framförallt gjorde det så fruktansvärt ont när de skulle sätta upp den, och dem fick stå tre personer och dra och slita hur länge som helst för att få till det, eftersom jag har så tjockt hår. Men det värsta av allt var att det visade sig att jag skulle ha hatt på alla tre outfits, alltså såg man inte uppsättningen ändå….

Idag gick första visningen bra och den andra gick väl sådär kan man säga. Var vääääldigt nära på att trilla men klarade mig precis och fick en liten applåd när jag fick tillbaka balansen. Haha. Dem skorna var inte att leka med. Jag vet att det är några ganska hämsta skor på en visning i morgon som jag inte ser fram emot. Men det får gå som det går!

 

Imorgon är alltså sista dagen och på tisdag flyger jag hem igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: