modellblogg

Hästblogg?

Kategori: Hästar

Detta börjar ju nästan likna en hästblogg... Egentligen inte det som var meningen. Men det är ju så att det är framförallt hästar jag sysslar med nuförtiden, när jag är hemma och inte iväg och jobbar. Men förhoppningsvis finns det väl dem som tycker det är kul att läsa om också! Idag var faktiskt enda dagen på hela veckan jag inte har ridit. Red i måndags och tisdags och ska rida varje dag i veckan framöver :) Hos min medryttarhäst, på ridskolan och sen ska jag även hjälpa till med en häst på ridskolan till helgen. Kul kul! :)
Godnatt!
Finaste Telli!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej hej!

    Kommigen och fortsätt blogga om dina uppdrag! Det är jättespännande och intressant. :D Har precis börjat läsa din blogg för det :)



    (Jag skrev kommentaren i förra inlägget också)

    2011-10-03 | 22:54:24
    Bloggadress: http://lisakims.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: