modellblogg

Madrid!

Kategori: Modellandet

Detta inlägget skulle jag egentligen gjort på tåget när jag var på väg till Kastrup, men eftersom jag hade så dålig täckning så gick inte det... Nu är jag i alla fall framme i Madrid och det är så galet varmt, både ute och inne. Har precis varit på en massa fittingar och nu är jag tillbaka på hotellet. Jag delar rum med en annan tjej som jag inte hunnit säga hej till eftersom hon låg och sov när jag kom hem, så nu vågar jag knappt vara på rummet för att inte väcka henna. jag har fått ett schema inför de kommande dagarna och om jag har förstått det hela rätt så ska jag ha en fitting i morgon bitti och sedan en eller två visningar lite senare på kvällen.
I morgon ska jag gå upp i tid och ta en lång hotell frukost innan jag ska iväg. Så jag borde nog inte vara uppe för länge, men undrar bara hur jag ska kunna sova i denna värmen...
Nu ska jag i alla fall gå och köpa lite vatten så jag inte torkar ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: