modellblogg

Packar...

Kategori: Modellandet

Håller på att packa resväskan och städa min lilla lägenhet. I morgon ska jag gå upp tidigt, gå på min sista gosee och sen blir jag hämtad 12.30 för att åka till flygplatsen och flyga till Schweiz! När jag väl har landat blir det en 3 timmar lång bilresa för att komma till hotellet där hela teamet ska bo! Sen blir det som sagt plåtning på lördag. Sen får jag förhoppningsvis komma heeeem på söndag och träffa mina saknade vänner, min Elza och jag vill rida nu!!! Men nu måste jag som sagt strategist försöka få ner allt i min resväska och diska undan allt.
Sen ska jag sova!
Godnatt!
Hittade en bild från Berlin backstage på Kilian Kerner visningen. Någonting måste ha varit väldigt kul... Eller så gör det ont när han sätter in nålen, kan inte riktigt säga vilket. haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: